00 48 608 767 231 office@gyncentrum.pl Gyncentrum on Facebook
E-mail

Gyncentrum

E-mail

info@gyncentrum.pl

Telefon

32 506 57 77

Trening personalny dla kobiet w ciąży i po porodzie

Aktywność fizyczna w ciąży jest niezwykle istotna dla zdrowia psychicznego i fizycznego przyszłej mamy. Regularne ćwiczenia wzmacniają mięśnie, pomagają utrzymać prawidłową postawę oraz zmniejszają ból pleców i stawów. Systematyczny wysiłek fizyczny dodaje energii, poprawia samopoczucie, kondycję i wytrzymałość organizmu. Tym samym kobiety aktywne fizycznie lepiej znoszą poród i szybciej wracają do formy sprzed ciąży. Co więcej, ćwiczenia w ciąży korzystnie wpływają także na rozwój prenatalny dziecka

 

 

Dlaczego warto skorzystać z treningów personalnych w ciąży?

  • Będziesz pod opieką doświadczonego trenera personalnego
  • Otrzymasz zestaw ćwiczeń indywidualnie dopasowanych do Twoich potrzeb, stanu zdrowia i trymestru ciąży
  • Zwiększysz siłę i wytrzymałość swoich mięśni
  • Poznasz techniki oddechowe, które odgrywają kluczową rolę podczas porodu
  • Zwiększysz świadomość mięśni dna miednicy
  • Przygotujesz swoje ciało do porodu
  • Nauczysz się wzorców ruchowych odciążających kręgosłup
  • Poprawisz swoje samopoczucie
  • Szybciej wrócisz do formy i sprawności sprzed porodu

 

 

Jakie są przeciwwskazania do treningów w ciąży?

  • krwawienia
  • niewydolność cieśniowo-szyjkowa
  • ciężkie postaci gestozy ciążowej
  • nadciśnienie tętnicze
  • cukrzyca
  • ciężka postać niedokrwistości
  • odmiedniczkowe zapalenie nerek
  • ciąża wielopłodowa (bliźniacza)
  • infekcje, przeziębienie, gorączka
  • wcześniejsze porody przedwczesne
  • choroby serca i płuc
  • łożysko przodujące (po 26. tygodniu ciąży)
  • stan przedrzucawkowy

Przed przystąpieniem do treningu personalnego wymagane jest przedstawienie zaświadczenia od lekarza ginekologa o braku przeciwwskazań zdrowotnych. 

Czy trening w ciąży jest bezpieczny?

W trosce o bezpieczeństwo ciężarnej i dziecka treningi powinny odbywać się pod czujnym okiem doświadczonego trenera personalnego. Ćwiczenia należy dostosowane do trymestru ciąży, stanu zdrowia oraz indywidualnych potrzeb i predyspozycji przyszłej mamy. Jeśli kobieta była aktywna przed zajściem w ciążę, powinna kontynuować umiarkowany wysiłek fizyczny także w ciąży. W przypadku ciężarnych, które unikały wcześniej ćwiczeń, należy stopniowo przyzwyczajać organizm do wysiłku. 

 


ZADBAJ O FORMĘ PRZED PORODEM,
ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!

Zadzwoń: 32 506 57 77
Napisz: info@gyncentrum.pl


 

Dlaczego warto kontynuować trening personalny po porodzie?

  • Będziesz pod opieką doświadczonego trenera personalnego
  • Otrzymasz zestaw ćwiczeń indywidualnie dopasowanych do Twoich potrzeb i stanu zdrowia po porodzie
  • Wzmocnisz mięśnie pleców, brzucha oraz dna miednicy
  • Szybciej wrócisz do figury i formy sprzed ciąży
  • Ujędrnisz swoje ciało
  • Będziesz zrelaksowana i pełna energii
  • Poprawisz swoje samopoczucie 

Kiedy rozpocząć trening po porodzie? 

Ćwiczenia po porodzie powinny być indywidualnie dostosowane do możliwości i kondycji każdej kobiety. Zaleca się jednak, aby pierwsze treningi odbywały się dopiero po upływie 6-8 tygodni od porodu. Średnio tyle czasu potrzeba, aby organizm kobiety odzyskał równowagę, a ciało było gotowe do ćwiczeń. Panie, które chcą rozpocząć trening personalny, powinny po okresie połogu odbyć kontrolę ginekologiczną w celu wykluczenia przeciwwskazań medycznych. 

Trening personalny dla kobiet w ciąży i po porodzie Katowice - cena

Interesuje Cię koszt treningu personalnego dla ciężarnych i po porodzie? Zapraszamy do zapoznania się z cennikiem lub kontaktu z infolinią Gyncentrum pod nr telefonu 32 506 57 77. 

Trening personalny w ciąży i po porodzie cennik >>

00 48 608 767 231 office@gyncentrum.pl Gyncentrum on Facebook